środa, 15 listopada 2023

Drogowskaz

Dziś muzyka czyni cuda,
więc się może teraz uda
wzniecić pożar o zachodzie
bo jesienią jest to w modzie.

Tak jak zwykle gram w palanta,
choć wygrana – szansa marna.
Czuję jak spadają gwiazdy,
ale żadnej nie znam z nazwy...

Mężu mój i przyjacielu
pragnę z tobą iść do celu,
nie usnąłeś dziś od razu,
teraz szukam drogowskazów...

Żono moja, moja miła
to niczyja przecież wina
że znalazłaś we mnie drania
do miłości i kochania.

Na klepisku jest obłoczek,
po nim życie swoje toczę,
nie zrujnuję naszych marzeń
i do serca drogę wskażę.

Mam przed sobą moc atrakcji
takie także – po kolacji
policzymy wszystkie gwiazdy
i poznamy każdą z nazwy...
10.06.2019 Sikorska Maria


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwięziona

Wpatrzona w sufit nie wiem co dalej, jest cicho-ciemno, myślę ospale, nogi zgłupiałe leżą jak kłoda, a tak im śpieszno zbiec już po schodach...