sobota, 24 marca 2018

To tylko miłość


Pozwolę tobie troszczyć się o mnie,
nie będzie wiatru, spięć i narzekań,
możesz spokojnie zagaić słowem,
poprawić wystrój naszego wnętrza.

Nawet gdy czasem burzy się we mnie
pomyśl, że jestem jak wierna rzeka,
łez nie wylewam nigdy daremnie
i lubię się czuć - jak ty - bezpieczna.

Moje serce wie co to spełnienie,
bije jak umie, choć usta milkną,
ufam miłości, która jest we mnie
nawet gdy idę ciemną doliną.

Dzisiaj jak nigdy mój głos się łamie,
to nie omyłka, nie naruszenie
chcę by tak było i trwało zawsze
bo to jest nasze, wspólne wzruszenie.

Pozwolę tobie troszczyć się o mnie,
bez niedomówień i bez dramatów,
a jeśli nawet zgaśnie w nas płomień
zostanie iskra w środkach wyrazu.

17.04.2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwięziona

Wpatrzona w sufit nie wiem co dalej, jest cicho-ciemno, myślę ospale, nogi zgłupiałe leżą jak kłoda, a tak im śpieszno zbiec już po schodach...