niedziela, 13 listopada 2022

Jak samotny liść

 Jak samotny liść zbyt silny, by spaść

śpiewam i tańczę, nie liczy się czas.

Więc jeśli przyjdzie do głowy ci strach

do góry się wznieś i tańcz tak jak ja....


Nas wciąż ubywa i zmienia się świat,

lecz się nie spieszmy aleją iść gwiazd.

Potargał mnie wicher, przysypał mnie piach,

a jednak jestem, i czuję, że trwam.


Życie przemija zbyt szybko, to wiem,

jest jednak drogą mówiącą nam, że:

żyć trzeba umieć bez zdrady i kłamstw,

by móc powiedzieć – mam wiele wciąż szans


A jeśli przyjdzie do głowy ci śmierć;

pamiętaj – jestem, choć tańczę we mgle.

Weź się ogarnij i chciej nadal chcieć

coś zmienić w życiu, by było tu lżej.

...............

Przeminą chwile, przeminiesz i ty,

więc proszę nie gaś potrzebnych nam dni.

To w twoich dłoniach jest światło i mrok,

to w twoim sercu buduje się moc.

11.11.2022 Maria Sikorska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwięziona

Wpatrzona w sufit nie wiem co dalej, jest cicho-ciemno, myślę ospale, nogi zgłupiałe leżą jak kłoda, a tak im śpieszno zbiec już po schodach...