środa, 19 października 2022

Regaty wewnątrz serc

 Został we mnie mały jacht

ze sterami w twoją baśń,

można śmiało gnać pod wiatr

bez bojaźni, trwogi, strat.


Patrzę teraz w stronę gwiazd

i tak czuję, że to ja

rozpaliłam w tobie żar,

który nadal wiele wart.


Nie żałuję żadnej z chwil,

małych tęsknot, nawet łez...

mam dla kogo przecież żyć,

chociaż czasu coraz mniej.


Ciągle myślę jak to jest

gdy samemu trzeba biec,

gdy poranek budzi lęk

o kolejny, nowy dzień.


Nie chcę się jak inni bać,

że odejdziesz w siną dal,

moim światem jesteś ty,

tak jak zawsze – tylko ty.


Już nie będę liczyć lat,

skoro mam we włosach wiatr,

czuję, że ten piękny świat

chce zaprosić nas na bal...

23.07.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwięziona

Wpatrzona w sufit nie wiem co dalej, jest cicho-ciemno, myślę ospale, nogi zgłupiałe leżą jak kłoda, a tak im śpieszno zbiec już po schodach...